כותב |
|
אוריה משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 29 January 2010 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 230
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 12:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מה שמעצבן אותי שמכריחים אותך לפתור כל מיני תרגילים חסרי ערך(כמו פעולה שמקבלת 3 מספרים שלמים שונים זה מזה ומחזירה את המספר שני בגודלו... בשביל מה?!) אם כל התרגילים היו תרגילים עם מטרה, כמו חישוב ציונים, משכורת ואולי אפילו דברים שבאמת מעניינים - זה היה יכול להיות יותר טוב
__________________ SmartProgramming
נא לא להגיב בשבת על מה שאני כותב
עדיף להשקיע עוד שעה בתיעוד, מלאבד עוד 100 שעות ויותר על שיחזר של כל הפרוייקט מההתחלה..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
ניר מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3296
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 13:19 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לחלוטין לא מסכים איתך. כל התרגילים האלו הם תרגילים פשוטים אבל שמציגים טכניקות שחוזרות על עצמן בלי סוף. אם היו מבקשים לחשב משכורות, כולל דרגות מס, הפרשות וכו' - הזמן שלך היה מתבזבז על ללמוד כלכלה ולא את עקרונות התכנות. התרגילים הפשוטים באים ואומרים לך "באמ'שך אל תתייחס אל השאלה, אלא בוא תבין את העקרון שצריך כדי לפתור אותה. כשתופיע משימה אמיתית - את העקרונות כבר תכיר"
__________________ מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אוריה משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 29 January 2010 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 230
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 14:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
נראה לי עדיף שכל הבגרות תהיה פרוייקט אחד גדול שהתלמיד יכול לבחור כשהוא חייב ליישם כל מיני דברים בפרוייקט. חברים שלי, למשל, רוב הסיכויים שלא ירצו להתעסק בתיכנות בגלל זה. כי נראה להם שכל התחום משעמם. אולי זה קשור לצורת הלימוד, אבל כל הבגרות נראית ככה. ד.א: משרד החינוך עושה הרבה שטויות בזמן האחרון
__________________ SmartProgramming
נא לא להגיב בשבת על מה שאני כותב
עדיף להשקיע עוד שעה בתיעוד, מלאבד עוד 100 שעות ויותר על שיחזר של כל הפרוייקט מההתחלה..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
ניר מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3296
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 17:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני לא חושב שזה התרגילים, אלא זה שלא מעבירים מאחוריהם את המוטיבציה "למה אתה עושה אותם". תראה נגיד את המאמר שכתבתי בזמן האחרון - רקורסיה.
נגיד בעמוד 2 - הסברתי בקטע המודגש "מה מעניין באופן כללי" ואז הדגמתי את זה על הנושא הכי פשוט בעולם - עצרת.
אותו דבר בעמוד 3 - נקודה מודגשת ואז דוגמא על פיבונצי, שמי באמת צריך את זה.
תראה את הגישה הזו - לטעמי ככה צריך ללמד
__________________ מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אוריה משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 29 January 2010 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 230
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 18:32 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לגבי תרגילים בהתחלה - אני מסכים איתך. אבל אחרי שתלמידים הבינו כבר את הרעיון... ד.א: חבל שאין במחברת בחינה InteliSense
__________________ SmartProgramming
נא לא להגיב בשבת על מה שאני כותב
עדיף להשקיע עוד שעה בתיעוד, מלאבד עוד 100 שעות ויותר על שיחזר של כל הפרוייקט מההתחלה..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 19:22 | | IP רשוּם
|
|
|
|
חח...מה קרה ללכתוב בפסקל וב-C
P:
לפתור תרגילים אמיתיים זה משעמם טילים - וטרחני בנוסף לכל לא מלמדים אותך באמת design patterns - ויש אינסוף כאלו - וזה רק יהרוס את הכיף היחסי שיש במקצוע...
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אוריה משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 29 January 2010 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 230
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 19:30 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אחרי עריכה: ואם התלמיד בוחר? במקום איזה עשר תרגילים משעממים, תרגיל אחד שבו התלמיד כותב פרוייקט על הנושא שמעניין אותו, לדוגמא: אם רוצים שהתלמיד יראה שהוא יודע עצים ורשימות, אפשר לתת לו דברים שהוא חייב לממש בפרוייקט. כמו חיבור באנגלית רק שחייבים לממש כל מיני דברים. ואז במקום ה-10 שאלות שלא קשורות בכלל אחת לשניה, יש שאלה אחת שמקשרת בין כל השאלות.
__________________ SmartProgramming
נא לא להגיב בשבת על מה שאני כותב
עדיף להשקיע עוד שעה בתיעוד, מלאבד עוד 100 שעות ויותר על שיחזר של כל הפרוייקט מההתחלה..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
ניר אורח
הצטרף / הצטרפה: 01 October 2003
משתמש: אונליין הודעות: 12647
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 20:12 | | IP רשוּם
|
|
|
|
שושן, לא הבנתי את התגובה שלך
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 09 March 2010 בשעה 21:11 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אמרתי ששאלות על דוגמאות אמיתיות ממש משעממות - ונוטות להתמקד בפרטים הטכניים והלא מעניינים לטעמי...
ושלא באמת נותנים את הכלים להתמודדות עם שאלות מעניינות ו"אמיתיות" - ושלכן זה לא רלוונטי בכלל.
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
11010010110 פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 23 April 2006
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2621
|
נשלח בתאריך: 11 March 2010 בשעה 21:05 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני מסכים לחלוטין בקטע של הפרוייקט
במיוחד בתור מי שעשה בבגרות (אלקטרוניקה) פרויקט (ובנוסף היה מבריז
משיעורים כדיי להשתתף בשטויות של תלמידי תיאטרון)
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
ניר מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3296
|
נשלח בתאריך: 13 March 2010 בשעה 00:47 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לא כל תלמיד ידע לבחור פרוייקט נכון. מקום ליותר מדי בעיות
__________________ מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
11010010110 פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 23 April 2006
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2621
|
נשלח בתאריך: 13 March 2010 בשעה 10:44 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לא ידע לבחור פרוייקט - לא יקבל ציון. קצת לחשוב לבד ולא רק לענות אל
שאלות לא יזיק לחינוך
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אליאור$$$$$$$$$ משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 05 August 2010 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3
|
נשלח בתאריך: 05 August 2010 בשעה 10:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
__________________ $$$$$$$$$$$$$$$elior
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|